Bedste bcaa: Her er det 4 bedste bcaa i 2021

Den bedste BCAA er letopløselig i vand og skal selvfølgelig smage godt. BCAA er det man kalder forgrenede aminosyrer. De forgrenede aminosyrer er essentielle byggesten for musklerne, og derfor et effektivt kosttilskud før og efter styrketræning. Her i denne BCAA guide finder du de mest populære varianter på markedet netop nu!

Bodylab BCAA Strawberry Kiwi (300 g)

Konklusion: Her er den bedste bcaa 🥇

Bodylab BCAA Strawberry Kiwi (300 g) er udvalgt af Anders T, som den bedste bcaa i januar 2021.

Bedste
Af Personlig træner
Priser er opdateret i dag onsdag d. 20 januar 2021, indholdet lørdag d. 2. januar 2021 og er oprindeligt udgivet onsdag d. 11. november 2020.
Vores eksperter undersøger, tester og vurderer de bedste produkter uafhængigt. Vi tjener kun penge, hvis du køber et produkt via vores links. Læs mere

Hvilken bcaa er bedst?

1. Bodylab BCAA Strawberry Kiwi (300 g) BCAA - BEDST I TEST 🥇

Bodylab BCAA Strawberry Kiwi (300 g)

Bodylab BCAA

BCAA er et af de mest brugt kosttilskud blandt sportsudøver, og det er fordi det indeholder det kroppen har brug for under og efter træning.... Læs mere hos Apuls

2. Bodylab BCAA Ice Tea Peach (300 g) BCAA

Bodylab BCAA Ice Tea Peach (300 g)

Bodylab BCAA

BCAA er et kosttilskud, der fungere ekstra godt under og efter træning. Det indeholder nemlig 3 ud af de 8 essentielle aminosyrer, kroppen skal bruge for at bygge muskelmasse.... Læs mere hos Apuls

3. Bodylab BCAA Tropical Pineapple (300 g) BCAA

Bodylab BCAA Tropical Pineapple (300 g)

Bodylab BCAA

Vil du have en flot og veltrænet krop? BCAA giver kroppen nogle af de aminosyrer, den har brug for hvis den skal opbygge muskler.... Læs mere hos Bodylab

4. Bodylab BCAA Passion Mango (300 g) BCAA

Bodylab BCAA Passion Mango (300 g)

Bodylab BCAA

BCAA 2:1:1 Ratio, giver din krop den mest optimale aminosyrefordeling.... Læs mere hos Apuls

Du vil måske også læse...

Ofte stillede spørgsmål om BCAA

Alle der indtager proteintilskud ifm. træning og har et ønske om at opbygge muskelmasse, vil kunne drage fordel af BCAA under træning. Er du i tvivl eller går du under ekstraordinære tilfælde, såsom graviditet eller anden medicinsk tilstand, bør man altid konsultere en læge, inden man bruger BCAA tilskuddet.

Det anbefales at man indtager BCAA før og efter træning, fordi man bør opnå en vis mængde protein for at opnå en såkaldt tærskelværdi. Denne værdi påvirkes af syntesen af selve proteinet. Det kan variere en smule, men typisk vil et optimalt indtag af BCAA skulle ligge på 8-12 gram. Indtaget før træning skal være et par minutter før træningen påbegyndes og indtaget efter træning bør være et par minutter efter sidste repetition.

BCAA blandes typisk med vand i en drikkedunk, der efterfølgende skal rystes eller røres i. En typisk dosering vil være 3 dl vand og 12 gram BCAA pulver. Blandingsforholdet er blot en anbefaling, men du kan selvfølgelig tilføje mere væske hvis ønsket. Sørg blot for at din BCAA er udrørt og ikke klumper.

Der er desværre ingen vidtrækkende undersøgelser af BCAA, og det vil derfor være svært at forklare virkningerne. Der findes dog studier over kortere perioder, hvor resultaterne har vist en akut stigning i muskeltilvækst i kroppen. Væksten var højere end ved indtag af andre traditionelle proteinkilder såsom mad, proteinbarer og proteinpulver.

BCAA indeholder 100% protein, der består af i alt 20 forskellige aminosyrer, der bruges til forskellige funktioner i kroppen, herunder muskelopbygning, immunfunktion og cellereperation.

BCAA står for Branched-Chain Amino Acids.

Bedøm denne artikel
Stjerne Stjerne Stjerne Stjerne Stjerne
21 stemmer, gennemsnit: 4.9 / 5

Læs også...

Bedste Proteinpulver (10 udvalgte)
Af Anders T, personlig træner

Den bedste proteinpulver har et højt indhold af protein, smager godt og er letopløselig i vand. Proteinpulver er det...